Padurea norvegiană – Haruki Murakami

 

„…Vai, dar ce-i cu fusta asta scurta?
–    E frumoasa, nu?
–    Ce faci când urci scarile? A întrebat doctorul.
–    Nimic special. Îmi etalez si eu ce am de etalat, spuse Midori. Asistenta, care era în spatele doctorului, pufni în râs.
–    Ar trebui sa te internez într-o buna zi sa-ti deschid si dumitale capul ca sa vad ce se petrece în el, spuse doctorul, socat. Te rog, fii draguta si circula cu liftul cât esti în spital. Sunt prea ocupat ca sa îmi vina si alti pacienti pe cap.”

„Stau uneori si ma uit la prostii din jurul meu si mi se face pur si simplu greata. De ce naiba nu fac ceva? Ma întreb. De fapt, nu fac nimic si apoi se plâng ca lumea e nedreapta”

Lasă un răspuns

