ÎȚI spun Adio!

Renunț să mai urmăresc acest vis.

Am obosit să sper și să nu am curaj să îmi exprim sentimentele, pentru că știu că acum nu mai ai cum să le auzi. Am ajuns să cred ca tot ce am simțit, sperat a fost doar o iluzie pe care doar eu am împărtașit-o. Pentru că tu ai ales alt drum, care nu mă include și pe mine. Nici nu știu dacă măcar vreodată chiar ți-a păsat de mine, sau și asta a fost un lucru pe care doar eu mi l-am închipuit. Sau toate acestea sunt urmări ale greșelilor mele și poate și alor tale. Oricum ar fi, în acest moment toate acestea nu mai sunt importante. Timpul lor a trecut.

Nu știu, și nu cred că îmi doresc ca în acest moment să primesc vreun răspuns la întrebările, pe care mi le-am pus și care te includeau și pe tine. Nu mai vreau să aud și să știu nimic despre tine.

În acest moment renunț la a mai zâmbi imagini tale, trecutului nostru. Acum voi zâmbi viitorului meu, care nu va mai fi legat de al tău. Astazi pot spune că sunt stăpână pe ceea ce simt și astfel nimic din ceea ce ține de tine nu mă mai afectează.

Așa că îți spun Adio, de azi nu mai țin la tine.

 

 

Cu drag, A. 

 

Lasă un răspuns

