Ochi căprui

Aș vrea să îți privesc ochii atât de aproape
încât să mă pot pierde ușor în ei,
Culoarea lor căpruie, să o știu privind spre mine
și cu un glas de fericire, să îmi zâmbească…
-Ușor, mă pierd si eu în sclipirea ochiilor tăi,
atunci când mă privești pe mine.

Și nu mai văd nici un contur care să conteze
e alb, și ochi căprui atât de vii,
Și simt că cerul s-ar putea oricând sfârși;
de atâta dorință, și pasiune, și iubire ce resimt.
Nimic nu se sfârșește, și totul e fixat în timp…
Sun ochii tăi căprui, vibrând a nemurire.

Nu  contează nici furtuna ce zace la fereastră,
privesc la ochii tăi căprui, și simt atâta fericre
E mult prea liniste, prea calm, prea beatitudine,
Și simt ca totul trece în iluzie și mă îmbată…
Că totul se destramă prin visul ce apare,
ochii tăi căprui dispar sub gene, și sub pleoape.

Lasă un răspuns

