Sper la uitare…

fog_lifts_by_ograbek69-d1tfsppDurere, tristețe, lacrimi, plâns, cer într-o nuanță de alb murdar, ploaie măruntă și ceață prea puțină să te ascunzi în ea. 

Mă doare sufletul pentru că am greșit mie, și asta a dus la un lanț de tristeți pentru persoanele care le am în jur. Și asta doare profund… Îmi dau seama că puteam să schimb ceva și să fac totul altfel, dar o piesă a căzută și a dărâmat încă de la început castelul. Am pierdut, și oricât aș fi încercat să reconstruiesc, să salvez, totul a rămas ruină. Absolut totul a devenit o piesă lipsă.

Mă îneac în lacrimi și simt pe lângă plânsul meu și picurii de ploaie care încearcă să-mi acopere rușinea, sau poate doar complotează să mă simt și mai rău…  Și-am ajuns din nou să urăsc aproape tot ce văd, pământul pe care înainte călcam fericită…  acum e inhibat de prea multă apă, pomii cu a lor mister tainic… sunt morți și nu-mi aderesează nici o mângâiere, iar soarele cald care îmi zâmbea a forță și cunoaștere… stă ascuns după niște nori atât de patetici, încât îmi vine să plâng și mai tare. Și cel mai mult urăsc cerul alb, atât de murdar, mort, și care nu prevestește nimic bun, care se transpune ca o viroză asupra fiecărui chip ce întâlnesc pe drum.

Totul pare mort, prea mort de mult.

Și acum mai simt mirosul de dimineață nouă, în care știi că ceva a murit și nici un gunoier nu a venit să ridice cadavrul. Și zace într-o putrefacție prăfuită de prea multă uitare și ignoranță.

Urăsc faptul că ceața nu se coboară să înghită totul în burta ei gigantică de uitare, să spulbere ce a mai rămas cruțat de cer și ploaie. Să treacă totul într-o nesfârșită amorțeală, ce rumegă, și nu duce la capăt nimic.

Sper la uitare, nicidecum la iertare! Să uit și lacrimi și ploaie și cer și morți și oameni.

2 păreri la “Sper la uitare…

  1. un contur dezolant, un static infernal ce te face sa cazi in tine si sa uiti. sa uiti de tine, sa uiti sa traiesti si doar sa … uiti!
    frumos scris, lin si suav. felicitari

Lasă un răspuns

