3 ani

beach-cottage-keep-calm-blogging-poster-535x625Ieri, tocmai ieri, am împlinit trei anisorii. Deci nici acum nu îmi vine să cred că tocmai în data de 14 februarie 2010, eu mi-am creat acest locusor. Totodată nu îmi vine să cred cum timpul a început să zboare aşa repede. Şi nici nu mi-aş fi dat seama dacă nu primeam un reminder de la WordPress cu Happy aniversary day! Thanks for flying with us. Keep up the good blogging! iniţial nici nu ştiam ce e cu această notificare, am vedeni? Dar uite ca nu am, am mai crescut un an…mai mulţi…
Sunt încă uşor confuză, chiar dacă nu ar fi trebuit. Primul blog pe care l-am avut e mult mai bătrânel, iar de când l-am abandonat, deşi am resimţit nevoia să îl redeschid, nu am putu face asta, el a fost o parte din povestea mea ce trebuia să aibă un sfârşit. Sper ca povestea acestui blog să mă ajute să cresc, şi o dată cu creşterea mea el sş nu moară. Poate că va mai suferi transformări de lungul timpul, exact ca şi metamorfoza prin caretocmai a trecut în acest an. Chiar dacă au fost momente de ezitare în care poate l-am neglijat, el a aşteptat răbdător revenirea mea. Şi cum poate că nu aş fi făcut cu alte locuri, sau lucruri, aici am revenit cu drag de fiecare dată.

Aici sper să revin cu drag de fiecare dată mereu.

Lasă un răspuns

