În mod repetat!

Odd+Man+OUt+-+Funny+Photos+%289%29Ar trebui să spun adio mai des?

Oare cât de des spunem cu adevarat acest cuvânt, pentru că eu nu l-am spus în față nimănui, mi se părea crud, rece, și aproape inuman. Și la urma urmei nu știam cum să îl rostesc, să il spun repede și să termin cu toată această poveste, sau să îl las să se scurgă și să plutească suspendat, în timp ce mă îndepărtez!

Oare semnifică mai multe pentru persoana căreia il spui, sau pentru tine?

După ce am stat și am reflectat puțin, am realizat că nu îmi pasă rezonanța acestui cuvânt asupra persoanei căreia trebuia să il spun, ci modul în care mă afectează pe mine. Poate că par insensibliă, și poate că într-o anumită măsură chiar și sunt. Dar chiar am obosit să țin atât de mult la alte persoane, încât să uit de mine. Și totuși pe mine mă durea să spun adio, eu mă agățam de acele persoane, chiar dacă nu le mai vedeam, chiar dacă știam că erau persoane rele cea mai mare parte a timpului și știam că nu este bine, dar nu vroiam să le spun, că acum este gata. Am avut mereu o problemă atunci când trebuia să dau piept cu aceste cuvinte, și de aceea nu le rosteam. Simțeam că le-am rostit în sufletul meu, și speram ca și ei să înțeleagă… Dar nu înțelegeau.

Zilele trecute am avut un conflict urât… Trebuia să spun un adio adevărat, clar și răspicat, și deși îl simțeam cu mi se conturază pe buze, și într-un final îl rostesc… deși părea real, ceva era mai greu, am spus Adio! acum urmează ce?  Schimbarea, renunțarea… Am reușit să spun adio unei părți din mine care știam că mă trage în jos, dar era parte din mine, din sufletul meu, locuia în mine, și  mereu îmi va bântui gândurile. Și deși știa că s-a terminat, cum îi puteam spune creierului meu că aceea acțiune, acele comportamente, lucru ar trebui să înceteze, cum să le opresc, pentru că doar rostind Adio nu a rezolvat nici cea mai mică problemă… Și încă mă lupt cu resentimentele de atunci.

Și totuși când ai spus cu adevărat adio?

Am spus adio în mod înconștient de nenumărate ori, poate de prea multe ori. În anumite momente foarte împortante pentru mine. Chiar dacă nu realizam acel lucru atunci, Adio, mi-a schimbat viața. Am lasat în urmă de-a lungul timpului mai multe lucruri decât îmi pot aminti.

Lasă un răspuns

