Manual de instrucțiuni

InstructionManualOare de ce viața nu vine cu un manual de instrucțiuni prestabilit de dinainte?
De ce nu ai un set de reguli după care să te ghidezi în momentele cele mai dificile din viață?

Mi s-a spus că cel mai frumos în viață, sunt lucrurile neaștepate care te așteaptă la orice colț și care te bucură prin însăși supriză pe care ți-o lasă întipărită pe chip. Sau poate prin învățămintele pe care le tragi prin nefericitul moment. Dar ce faci atunci când un eveniment nu îl poți încadra în nici o categorie, nici ca fiind bun, nici rău, ci plutește în banalitate?

Cum să râzbați când simți că tot ce ai petrecut până acum, nu a contat prea mult, că nu ai învățat nimic, și că nu ai nici cu ce să te mândrești… nu sunt surprize la fiecare colț.

Ce faci când viața te ia la rost că nu ști să joci jocurile ipocrite ale societății în care ai apărut?

Vreau un manual nu pentru lumea ce mă înconjoară, pentru că ar fi prea lung și nu aș apuca să îl citesc niciodată, vreau un manual simplu, legat în piele, cu un număr de pagini atât cât are nevoie, vreau un manual despre mine, reguli de funcționare pe care deși uneori l-am mai nimerit, par să mă fi ocolit în ultimul timp.

2 păreri la “Manual de instrucțiuni

  1. Eu te-aş întreba „Ce rost ar mai avea viaţa dacă ai ştii dinainte ce trebuie făcut?” Mai bine fără instrucţiuni, mai bine cu totul de la sine, ca să simţim că trăim, zic eu. :d

    • Nu vreau să știu totul. Uneori stau și mă gândesc de ce lucrurile se întâmplă astfel, care e scopul măreț în toate cele, pentru că unele întâmplări sunt ”idioate” și eu nu reușesc să le descifrez. Atunci vreau un fel de asigurare că totul cândva va fi OK, chiar dacă acel moment cumva reușește să mă ocolească…

Lasă un răspuns

