Miercurea fără cuvinte – Metamorfoză

A fost abandonat, așa că l-am adăpostit în casa mea, iar el a crescut din ce în ce mai frumos.

IMG_0121

IMG_0130

IMG_0236 - Copy - Copy

IMG_0275 - Copy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Această postare face parte din proiectul Miercurea fără cuvinte, desfășurată la Carmen pe site.

18 păreri la “Miercurea fără cuvinte – Metamorfoză

  1. Tinand cont ca tu esti cea care curata/goleste cutia cu caca…e clar cine-i seful in casa :))
    anyway, faina postarea, aproape ca am uitat cum arata matu’ pe vremea cand il plimbam pe bicicleta pe strazile Timisoarei…

    • Mulțumesc că ți să îmi reamintești acest aspect… Pai normal ca uiți cum a arătat la început, nu vezi ce pricăjit era și acum arată așa frumos, zici că am schimbat pisica…

    • De iubit, e iubit, e hranit, doar ca el nu ne iubeste pe noi, si de temperament are mai mult decat suficient si nu se sfieste sa il arate cu orice ocazie, aproape ca zici ca el e stapanul casei…

Lasă un răspuns

