Wash away

02_pic_by_agnes_cecile-d6ebpgjSimt cum distrugerea îmi inundă venele, cum disperarea mă cuprinde și îmi iau sufletul în brațe și fug pe ușă cu el cât mai departe, unde să nu mai poată fi găsit. Undeva unde nici îngerii să nu îl mai vadă, acum orice l-ar spulbera. Îmi simt privirea ațintită spre un viitor ce nu pare să se intrevadă nicăieri, nici mâine, nici în altă zi, plutește măestru în fața ochiilor mei, unde a fost mereu. Nu îl pot atinge, nu îl pot mirosi, e o iluzie a unor lucruri, ce mereu dispare în același punct, Inexistent. Nu e real, e doar dorințe sfâșiate, neîndeplinite.

Dacă aș putea aș despărții moleculă cu moleculă viața, să iau totul în părți mai mici pe care să le pot digera. Dar totul se scurge, se amestecă și devine atât de indescifrabil, dispar contururile și nimic nu mai poate exista independent…Urăsc.

Zilele în care o liniște aparentă plutește… niciodată nu prevede nimic bun. Cumva cineva ajunge să îmi sfâșie calmul, speranța. Oameni ce nu își dau seama că te ucid puțin câte puțin, doar pentru că beau și nu mai sunt persoanele drăguțe pe care le știai. Te mint, că și cum aceea este firea lor, și tu ar trebui să nu observi nimic. Te uită, pentru că ai fost prea sinceră, și asta i-a durut. Nu își amintesc că ai și tu minte și vezi lucrurile într-un anumit fel… nu aparți tiparului, și nu ești ca ei.

Și rămân cu privirea înlăcrimată la neputința mea… pentru că pe zi ce trece lumea dispare în jurul meu, și prea puțini vin să îi înlocuiască. Sunt prea diferită eu?  Sau sunt prea puțini care să accepte disfuncționaliatea mea, deși ei o duc mult mai rău.

Foto by agnes-cecile

Lasă un răspuns

