Întâmplare

Te-am intâlnit comentând de atâtea ori
şi inima îmi sălta la fiecare cuvânt ce îl lăsai,
la început nu înţelegeam de ce simţeam astfel,
erai întâi un nume, şi-a apoi cuvinte.

La început nu credeam că o să întâlnesc astfel iubirea,
comentand pe site-ul unei librări online,
dar totul e nebănuit în dragoste, şi moarte…
aşa că încet am încercat să aflu cine eşti.

Am vorbit de cărţi încât le-am pierdut şirul,
şi între noi ceva sa legat prin pasiunea de lectură,
iar sufletul meu tânjea să afle chipul
celui ce m-a captivat prind suflet si prin litere.

Aşa că de la a vorbii despre cărţi, online,
am vrut să ne vedem la bibliotecă într-o zi specială,
aveam atâtea emoţii, atâtea dorinţe…
dar tu te-ai temut ca să apari acolo.

Şi inima mi-a fost sfâşiată, şi sângera atât de tare-
oare au fost doar cuvinte deşarte, iluzi, speranţe?
Pentru moment am renunţat ca să mai sper
şi mi-am cufundat sufletul într-o carte groasă

…o astfel de iubire nu o vezi înflorind decât în cărţi
Nu am observat chipul tăcut ce mă admira,
ai ajuns acolo mai târziu, iar eu citeam…
Aşa că ai aşteptat să termin, şi mi-ai zâmbit ştrengar.

2 păreri la “Întâmplare

Lasă un răspuns

