Krišjāņa Valdemāra iela

8b7438999966da376252fbe3472a00e2_4730Trec anii și realizezi prea târziu ce pierzi sau ce câștigi.

Cumva în saltul acesta al lumii asupra mea am pierdut o parte din ceea ce consideram important, lumea mea… lumea de aici, din interiorul meu. O parte care a fost acoperită de cenușa uitării, răspândind doar durere. Așa am uitat că există lucruri care sunt importante, care mă fac fericită. Și nu sunt lucruri mărețe, sunt micile atenții ale vieții care îmi fac plăcere. Un surâs fugar, o rază răzleață de soare, o cească de cafea din plăcere, o floare…

A ajuns toamna peste sufletul meu, făcându-mă să realizez că încă mai exist, că încă mai am control, că încă pot face diferența. A fost nevoie de un moment spontan, neașteptat, într-un capăt pierdut de lume, că să mă facă să realizez cât a trecut de când am zâmbit din tot sufletul. De când am sperat cu adevărat, că puteam să fac tot ceea ce mi-am dorit fără să fiu constrânsă, fără să îmi pese, dezinteresat, să mă redescopăr. Cuvitele spuse de acel străin nu sunt profunde, nu sunt multe, dar au rezonat puternic în evoluția mea, era ceea ce avem nevoie ca să mă trezesc din cenușa care îmi opturase pe-de-a-ntregul viața.

”Welcome to Riga” he said. And it was deep.

Să vezi atâta suflet în acele cuvinte. Atâta plăcere, atâta viață, nepăsare și strigăt în noapte. Am să păstrez mereu chipul lui surâzând, surpiza din sufletul meu, și clipa. A fost o clipă, 3 cuvinte, 2 zâmbete, ca și ceva să se schimbe. Nu știu ce a gândit, ce a simțit el… Nu am stat să mă gândesc, dar mi-ar fi plăcut să știu de unde a izvorât ideea.

Am descoperit însă că suntem ca picurii de ploaie într-o baltă, formând cercuri concentrice în jurul nostru, cercuri care în deplasarea lor interferează cu altele, le schimbă cursul, evoluția, sau le fac să se estompeze. Nu avem cum să nu fim influențați, plăcuți, displăcuți, șterși sau în plină ascensiune, e mersul vieții. O călătorie la care poți participa, o poți creea sau poți să o lași să se desfășoare…

Am ales să creez, acum cât încă cenușa nu a început să se reașeze!

Lasă un răspuns

